Alla inlägg under juli 2008

Av Mia - 14 juli 2008 16:50

Hann inte riktigt klart igår. Men ibland måste man faktiskt få pusta lite.

Kanske har Hasse gjort resten idag när jag har varit här på jobbet. Vi får se när jag kommer hem.

Såhär såg det ut när vi slutade i går kväll i alla fall.//mia



Framsidan får just nu tjäna som sågplats för panelen.














Här syns lite av väggen & ytterdörren. Tänk, när dörren är bytt vad snyggt det ska bli!!

Av Mia - 13 juli 2008 14:28

I går satte vi in två nya fönster på framsidan. Det blev hur bra som helst!

Idag håller vi på med panelen. Bilder kommer när panelen är klar. Kanske i kväll.

Istället kommer det några kort. Hoppas ni gillar dem! Det gör jag!

Ha det till nästa gång! //mia

Av Mia - 11 juli 2008 16:43

Jag är ju inte lika bra som resten av gänget på det där med att scrappa kort. Så då fick jag göra något annat som blev min grej, förutom mina smycken.

Det blev broderade kort istället. Passar mig bättre.

Här kommer förstlingsverket! Inte så märkvärdigt kanske,men det var så himla kul. Jag har nog hunnit göra sådär 10-12 olika kort, men de kommer lite senare. // mia

Av Mia - 10 juli 2008 20:57

När jag kom hem idag hade Hasse hunnit så mycket så jag kände att jag också ville göra lite nytta. Så istället för att vänta med att färdigmåla tills i helgen gjorde jag det idag. Känns bra!

Så här blev det.

















































Nu är det bara fönster- & dörrfoderna kvar så är det helt klart. Åtminstonde på den här sidan. //mia
Av Mia - 10 juli 2008 14:30

Lite vackra blommor får det bli också!

Visst blir man lycklig?!

//mia

Av Mia - 10 juli 2008 14:25

Eftersom jag är på jobbet vet jag inte vad som hänt nu under dagen hemma. Förhoppningsvis har Hasse hunnit göra klart baksida som jag hjälpte till med att måla lite i går kväll när jag kom hem.

Mmmmm... men det kommer i morgon i så fall

Så här såg det ut när det bara hade kommit på isolering & vindpapp.

//mia

Av Mia - 8 juli 2008 20:05

Idag har jag börjat omorganisera på jobbet. Det är jättekul, men det blir ju såååå rörigt. Men det får både jag och mina kunder ta ett litet tag. Det kommer ju att bli så himla bra se´n.

Inga bra bilder. Det får komma lite senare.

Av Mia - 7 juli 2008 19:50

Lite synd är det om honom om han får tycka själv.

Husse & Matte har inte tid att gulla alls just nu, men det får han tåla.

Det blir hans tur framemot kvällen.


Presentation

Omröstning

Kan du tänka dig att återkomma till min sida? Maybe you will come back and look at my blog again?
 ja, yes
 nej, no
 vet ej, I don´t know

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards