Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Mia - 14 juli 2008 19:22

Det blev inte riktigt klart idag. Regnet stod som spö i backen när jag kom hem. Men det gör ju inte så mycket. Det är ju en ny dag i morgon.

Nu har jag några bilder från butiken så att det går att se vad som händer där också. Det är som sagt mycket nu!


Här står en del av mina papper.
























 Och här är resten av pappren.

























Den ena hylla & gallret med scrappingdetaljer. 






















Snart ska garn & pärlor m.m också vara på sina nya platser, hoppas jag. //mia

Av Mia - 14 juli 2008 16:50

Hann inte riktigt klart igår. Men ibland måste man faktiskt få pusta lite.

Kanske har Hasse gjort resten idag när jag har varit här på jobbet. Vi får se när jag kommer hem.

Såhär såg det ut när vi slutade i går kväll i alla fall.//mia



Framsidan får just nu tjäna som sågplats för panelen.














Här syns lite av väggen & ytterdörren. Tänk, när dörren är bytt vad snyggt det ska bli!!

Presentation

Omröstning

Kan du tänka dig att återkomma till min sida? Maybe you will come back and look at my blog again?
 ja, yes
 nej, no
 vet ej, I don´t know

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards